هرگز !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 13479
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

برای تماس با من کلیک کنید

.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.




هرگز ... 
هرگز فراموش نمی کنم
سخنانی راکه از چشمان تو شنیدم 
می گویند چشمها هرگز دروغ نمی گویند 
اما من شیرین ترین دروغ ها را از چشمان تو شنیدم
آن هنگام که می گفتند: 
«دوستت دارم» 
تو بزرگ بودی 
آنقدر بزرگ 
که رویاهای من در سرزمین خیال تو 
قاصدکی بیش نبود 
بزرگ بودی و دست نیافتنی 
و من می دانستم 
در دست نیافتنی ها 
عظمتی ست پرستیدنی..
زندگی با تو خاطره ای برای من نبود
خاطره های با تو تمام زندگی من است...
زیر نگاه پاییزی تو 
من چونان برگی افتادم 
و از آن روز 
زیر پای رهگذران خرد می شوم


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : Mohammad